Julbord och massa ;)

Heeej ;)

Hmm jag som skulle skärpa mig med att blogga... Det gick sådär xD

Men i onsads så blev det julbord på Gästis :D började vid nio men va tvungen att åka bussen som kom till Leksand halv åtta typ.... Men vid åtta kom Nicole och häll mig sällskap, sen blev det att dra på sig kockkläderna och gå ner :) ettorna va mee oss under dan :) 6 på förmiddan å 5 på eftermiddan tror jag det va :) det va VÄLDIGT skönt att inte va så emsama xD från klockan tre till fyra va vi hur många som hellst, vadå ovanligt ?xD
Men det blev lunch för lärare vid två och sen middag vid sev typ :)
Vid lunchen fick gå ett varv ute i restaurangen till applåder, nej inte alls pinsamt xD
Jag hade för övrligt hand om det kallskurna :P

Vi kom faktiskt från skolan vid nio så det va jätte skönt :D

Igår va det skolan och äcklig mat.... Så EMil va en ängel låna pengar till mig å Nicole så vi fick sallad ;)

Sen när jag kom hem så säger Elli " DU kommer på min konsert va ?" "Vilken konsert ?:OO"  Det visa sig att det va konsert mee musikskolan och det hade hon inte sagt xD men dom va jätte duktiga :)

Nu ska jag gå till historian, see ya ;)

Kraaam

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0