Repan ;)

Hejhej sötisar :)

Nu sitter man här igen, en fredag dässutom xD det händer verkligen ingenting xD har fått ett samtal och det va från pappa xD känner mig verkligen aktiv ;) menmen jag har ju tvättat å lite så :) inne i matsalen står det uppstoppade djur som nog NS vill ha tillbaka men vet inte om jag vågar ta i dom xD höll på att slå huvudet i en av fåglarna i morse när jag kom, tur att det inte va nån här då xD

Hade prov nyss i företagande :) va inte så svårt som jag todde, känndes halv bra innan men när jag såg det så bara skrev jag så det va inge mer mee det, va sånt jag faktiskt kunde xD höhö ;)

Slutar ett idag vilket e skönt förutom att jag måste vänta tills typ 10 i 3 för att få åka hem... Så segt att pändla ibland.... Menmen, det e ju billigt och bra xD

Jag har tänkt att blogga massa om folk och sånt som hänt, för tro mig, det har hänt mycket... Men tiden räcker inte till för att koncentrera sig på att skriva men jag får göra ett försök under dan :) nu ska jag vänta på att NÅN kommer å håller mig sällskap ;)

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0