Fredag ;D

Tjatja (video)bloggen ;)
Haha nej förlåt, jag har bara alltid velat få "säga" det :P

Idag blev det upp tidigt, jobbigt ! Gick till bussen och höll på att frysa ihjäl, fy va kallt det e ute nu... Det e det värsta mee vintern :P kom till skolan och plugga lite mer på historialäxan och sen förhör på det, gick nog okej :P Sen blev det hotell och vi höll på mee bokningssystem å tack vara praktiken kan jag redan mycket så det går bra och det blir lite roligare ;D dock va det nog det ända jag lärde mig....
Sen snabb lunch och sen matte :) sen sprang jag å hämta mina grejer och mötte pappa, han hade pratat mee mora och vi skulle åka dit mee mina små roliga tår -.-' men va klara på typ en timme och fick medicin utskrivet och dom tror och hoppas att dom e bra tills januari för då drar vi till FLORIDA ;) men får se hur mina tår mår xD

Sen åkte jag å pappa hem och sen ner på rättvik igen mee mamma å elli och kolla i affärer :D i morrn e det julbord mee släkten så vi köpte lite kläder, jag en klänning och elli en tunika å leggings :) vi gonna look fabulouse(stavas?xD) ;) och apprå på kläder så jag ta hand om mina kläder i tvättmaskinen :P

See ya
//Mimmi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0