Lättare när man va liten !

Har ni tänkt på det ? Va allt va mycket lättare när man va mindre, man slapp alla måsten och ansvar.
Man behövde inte tänka på vad man sa för att inte bli kallad biatch, för att inte såra folk...

Livet är bra konstigt ibland... J

ag e världens lyckligaste tack vare Robin men jag kommer alltid tillbaka till den tanken, det va lättare när man va liten.
Tänk om man skulle ändra några beslut man tagigt, vart skulle man vara då ? Vilka skulle finnas vid ens sida då ? Skulle jag va samma person som nu ?
Nej hörrni, jag vet faktikst inte... Och jag kommer väll inte få veta heller så egentligen ska man väll inte fundera så mycket... Dock lättare sagt än gjort :)
Nej jag kommer nog fortsätta fundera och mest troligt kommer jag inte få nåt svar på alla frågor menmen xD

En sak vet jag dock, lev livet när du kan, du vet inte när det tar slut !

//Mimmi

Kommentarer
Postat av: younas

jo då i framtiden kommer tidsmaskinen :P hittade din blogg på facebook xD du är en riktig filosof du ;P

2011-04-03 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0