Saknade vänner <3

3 gången jag skriver det här inlägget nu xD suck xD

Jag har funderat massa och måste skriva av mig lite :) förlåt att det blir långt xD komentera gärna :)

Men har ni tänkt på det nån gång, att man träffar massa människor, pratar och skrattar med dom och sen ses man aldrig igen... That´s life men ändå, konstigt e det :/

Tror ni på att man kan hitta den rätta ? Den man "e gjord för"? Jag vet inte om jag tror det men jag hoppas och tror att det finns nån för alla! Tänk om man e ute på resa, träffar en kille/tjej som man flörtar med och så, sen åker man hem och träffas aldrig igen... Den här personen hade kanske varit rätt för mig...
Och sen går man och funderar på det här man får aldrig något svar...
Så våga ta chansen! Vänta inte för att du inte vågar utan kör fullt ut direkt !
Tänk som dom kompisar jag hade när vi bodde i sthlm, vart tog dom vägen ?:O nu har jag några på fejjan men resten da ?xD ta som martin, han va tillsammans mee två av mina kompisar samtigt, och va jag svartis? Nää, bara lite xD och han som fyllde år 1 april, haha sånna små saker kommer jag ihåg men namn e värre xD
Vi flytta och sen har jag inte träffat dom nå mer :O känns jätte konstigt menmen :)


När jag tänker tillbaka på mitt liv finns det massa man ångrar, vissa saker  jag borde gjort annorlunda men i och för sig så lär man sig av sina misstag men samtidigt önskar jag att jag inte gjort dom...
Ta som t.ex. mormor och farmor, jag skulle ha tagit mer tid med dom, frågat dom allt man kommit på i efterhand... Nog för att jag va gansksa liten men nog önskar jag nu att jag gjort dom grejerna...

Men det jag ångrar mest e nog det jag gjorde som sårade en av mina närmaste vänner! En vän som ställde upp för mig dygnet runt, jämt och med vad som hellst. En vän som fick mig att skratta mitt i gråten, en vän som bara kunde dyka upp hemma hos mig bara för att! När jag vakna smsa vi och när vi skulle sova samma sak!
Det blev fel och det ångrar jag till tusen! Men vi har fortsatt va vänner när det har varit jobbigt förut men nu vet jag inte vad som hände :( jag tänkte inte och det sårade dig och i gengäld krossade mitt hjärta...
Om jag kunde göra någonting ogjort skulle det nog vara de...
Du säger att du förlåter mig men jag vet att det såra dig och det räcker.
Jag tror inte att vi kan bli som förut men jag hoppas verkligen det, saknar dig!
Älskar dig nu och alltid!

Och sen måste jag lägga till att jag saknar min gamla klass! <3

Nu ska jag ha lektion ;)
see ya

Kommentarer
Postat av: a.m

yuck!

2011-01-30 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0