Repan och blodig näsa xD

Gick upp och kände mig okej i morse... Seg men ändå rätt pigg :) Åt och fixa och allt gick bra :)
När jag va klar och precis skulle gå kom jag på att jag skulle sitta i repan idag så fick gå å leta kläder ;P
Sen kom jag ut och de snöa... SUCK!

Men kom iväg trots att det blivit jätte halt och halvt somna på bussen och det hade ju varit en okej morgon...
Hinner sätta ner båda fötterna på marken när jag går av och nästa jag kommer ihåg är hur jag slår näsa och resten av ansiktet rakt ner i isen och gruset... Känndes som näsan bröts...
Blev jätte rädd och de gjorde svin ont så skrek och grät som en galning xD
Sen kom busschaffören ut och höll i mig och ringde vårdcentralen...
Det hade stannat en kvinna längre bort som kom fram och körde ner mig dit, en riktig ängel!
När vi kom dit hade dom ju typ inte börjat så vi gick in nån konstig väg men träffa en sköterska som la ner mig på en säng och tvätta lite :) först tyckte hon att jag kunde åka hem igen men sen började jag må illa så hon la mig ner och sa att doktorn skulle kolla ändå :P Så fick ligga där å vänta men sen så kolla han och tyckte väll att de såg okej ut :)
Dom tyckte jag skulle åka hem och lägga mig men jag mötte christoffer och så gick vi sakta mot skolan :)
Ströck kläder och sen hade vi projekt :)
Gud va det har ringt under dan :P

Linus e här :D:O eller ja nu e han här för andra gången och han står och härmar en ko... Han kom på att dom tydligen hade 4manliga könsorgan xD le och nicka xD

Men nu hoppas jag på att klockan snart e tre för då ska jag hem och lägga mig! Ont i huvudet har jag oxå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0