Operation+Serievinst ;)

På torsdag, den 22a kör vi ;) haha fast jag e inte så pepp som det låter men va sjutton :P

Ska in på onsdag för typ provtagning och inskrivning och träffa läkare typ :)
Sen blir operationen på torsdag nån gång, sen ska jag sova på nå uppvakningsgrej på natten och kommer tillbaka till avdelningen på fredagmorgon :) så får jag åka hem under dan om allt har gått som det ska ;) så vi hoppas på de ;)

Som det e nu så ser de väll inte för ljust ut eftersom jag super snorig, men ska ha bort det till onsdag, de får bara inte bli uppskjutet!!

Men för att prata om nå roligt :D
Säsongens sista match för mina f13 spela vi igår, och vi vann mee 1-0 :D vilket gjorde att vi vinner serien :D
Vi behövde vinna igår för att klara det så det va en riktig nagelbitare xD målet kom i 36minuter(vi spelar 2x30) så den sista halvleken gick tiden VÄLDIGT sakta... Haha dom sista minutrarna kändes som en hel livstid xD när domaren(mattias) blåste av sprang alla tjejerna ut på plan och slängde sig i armarna på varandra! Det var helt underbart!! Glädjen va obeskrivlig xD så himla stolt e jag ;DD
Efter att vi tackat så samla vi ihop alla tjejerna och dom blev nedsprutade med pommac xD
Under matchen hade alla tjejerna stått å varit jätte kalla, (va ju ändå bara typ 7grader, jag frös som sjutton så xD) det var som bortblåst nu xD dom hoppa runt av glädje, skrek och skrattade, helt underbart :D
Känslorna går inte att beskriva!
Sen samlades vi inne i värmen och tackade, fick nästan tårar i ögonen xD sen blev det lite kakkalas och massa mer skratt och firande ;)

Idag har det varit en sån här underbar slappdag ;) vakna elva och tittade på ett vampire diaries avsnitt, vid tolv gick jag upp och åt lite ;) sen mös jag mee elli( som klagade på att det kändes som hon hade hårspray i håret, men det va då pommac från gårdagen xD)
Nu ikväll har Johan, Millan, Elin och Emmi varit här, vi gjorde hemgjortpizza, MUMS ;) sen lekte jag mee min minstaste kusin en hel del och så kolla vi på fångarna på fortet :P när dom åkt skulle vi kolla på lite film och äta tårta för att i efterskott fira vår namnsdag ;) nu ska jag nog ta och sova så jag blir frisk snart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0